2010. április 11., vasárnap

Díjakat kaptam

Silerikától és Ritafoltoktól:


A szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet.

5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.


És a teszt:

Név: Edina

Becenév: -

Lakhely: Nagyigmánd

Születési hely: Mór

Magasság: 167 cm

Névnap: február 26

Foglalkozás: legutóbb számviteli előadó voltam, jelenleg gyeden lévő anyuka vagyok :)

Testvérek: van egy hugicám

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelv: magyar

Gyűjtemény: minden hasznosnak ítélt dolgot gyűjtögetek, de most leginkább az anyagokat és varráshoz szükséges minden kelléket

Cipőméret: 39

Iskola: közgazdasági szakközépiskola

Kedvencek: ? sok van :)

Zsebpénz: sajnos nincs :(

Álom: ez is sok van és sok féle

Háziállatok: 3 szálkás szőrű tacsi, ebből a két csajszi jelenleg pocakos, így még egy-pár kutyus várományosa vagyok :)


Ezt a díjat én nem adom már tovább, mert szinte mindenhol járt.


Naturitától:


Ezzel nincs más dolgom, mint továbbítani, így küldöm Erikának


3 megjegyzés:

Silerika írta...

Mennyi azonosság van??!! Az újabb díjat köszönöm szépen! :o) Horgolással hogy állsz? Dobj egy e-mailt, segítek!

Edina írta...

:) A horgolásnak még nem álltam neki, de ha megakadok, keresni foglak! :)

Silerika írta...

:o))