2010. február 28., vasárnap

A nagy pakolós



Mostanában sok blokkot készítettem szalagszövéssel: Idának, húgom terítőjébe, és ebbe a táskába. Bár ez a 3D kocka elég sokat várt arra, hogy táskát díszítsen, de tegnap, illetve ma hajnalban megszületett :) Elég nagyra, jó pakolósra sikeredett, a mérete 35*35cm, plusz 10 cm mélysége van a tatyónak. Az első cippzárral záródó táskám, sokat töprengtem a tökéletes megoldáson, majd számomra egyszerű módon megvarrtam. Majd a tanfolyamon Margitkát kifaggatom a helyes cippzár bevarrásról :)


4 megjegyzés:

Ledorka írta...

Csodálom a türelmedet. :) Bele se mernék vágni egy ilyen sok kockás mintába! Szuper lett!

F.Gina írta...

Nagyon klassz lett !

Marika írta...

Nagyon jó lett !!
Tudtam én ,hogy te ügyes vagy!!

Lente Julcsi írta...

Nagyon mutatós lett!